Work that work: Monki’s pre-fallcollectie stelt de nieuwste tussenseizoentrends voor

Terug naar school, terug naar het werk – terug naar het echte leven. Het Zweedse modemerk Monki stelt de nieuwste trends aan je voor om in stijl en vol vertrouwen de vakantie achter je te laten.

Na een lange zomerpauze staat Monki voor je klaar om je outfits te helpen plannen: niet alleen voor het werk of voor school, maar ook voor afterworks, brunches en al je weekend- plannen. In de pre-fallcollectie vind je alle nieuwste trends terug om jouw stijltransitie van zomer naar vroege herfst vlot te doen verlopen. Het gaat onder meer om blazers, plooirokken, salopettes en utility jackets. Om je tussenseizoenlooks compleet te maken, heb je de keuze uit chunky schoenen, sneakers in 90s-stijl en kleine handtasjes.

De collectie put inspiratie uit pop culture zoals recente highschooldramareeksen en de social media trend “academia”, en bouwt ook verder op Y2K-trends die populair blijven. Van uitge- sneden tops, cargobroeken en grafische patronen tot tailored outfits voor de klok rond en andere stukken die gemixt-en-matcht kunnen worden volgens jouw stijl om aan jouw outfit needs te voldoen.

Ter aanvulling van de pre-fallcollectie lanceert Monki zes nieuwe jeansstijlen, waaronder hippe low-waist bootcut Wakumi en Naoki met wijde pijpen, naast de utility-stijl high-waist Riki met rechte pijpen. De volledige jeanscollectie van Monki wordt gemaakt met biologisch en gerecycled katoen. Uitgebreide maten zijn beschikbaar op monki.com.

De collectie is vanaf begin augustus online en in de winkel beschikbaar.

Beelden via de oona Newsroom.

MONKI.COM
Instagram: @monki - TikTok: @monki
#monki #monkistyle

Celine Beelen

oona agency
Jeanny Bakker

Showroom Manager, Oona

Persberichten in je mailbox

Over Monki

Monki is een doelgericht modemerk dat gelooft in sisterhood, de kracht van community en in het bijdragen aan een duurzamere mode-industrie. Monki.com levert aan 29 markten en via internationale verzending naar nog eens 64 bestemmingen wereldwijd. Meer dan 70 conceptstores bieden de Monki IRL-ervaring in 17 markten. Monki, opgericht in 2006 in Zweden, is een merk binnen de H&M-groep.

Monki H&M Hennes & Mauritz GBC AB Mäster Samuelsgatan 46A, 106 38 Stockholm

www.monki.com