Monki brengt de Summer of Realness

Signature zwemkleding voor de wildste zomerplannen

Durf deze zomer jezelf te zijn! Toon wie je bent, in handbagage outfits die je deelt met je vrienden, omdat plannen misschien niet liepen zoals voorzien. Maar h, jullie hadden zoveel plezier. Zoveel pret. Deuren sloten, maar tegelijkertijd gingen er andere open. Jullie reisden naar hartenlust, zowel door het leven als door de wereld. En steeds had je een tas gevuld met inspirerende Monki-zwemkleding.

Kortom, een Summer of Realness. Een ongefilterde en spontane kijk op de zomer, om plezier te hebben en je goed te voelen, precies zoals jij bent. En dat zonder druk van buitenaf of zonder de ongeschreven regels over hoe de perfecte zomerfoto voor je sociale media er moet uitzien. Zoals bij alle ondergoed- en zwemkledingcampagnes van Monki zijn we er trots op dat we ook voor deze campagne werken met het principe van 100% #NoFilter-realness en niet-geretoucheerde lichamen.

Met Barbiecore en Y2K als de meest stralende aesthetics voor de zomer van 2023, heeft het Monki-ontwerpteam zich voor deze collectie niet ingehouden. Plons in stijl met sporty-chic pull-on bovenstukjes, comfortabele bralettes en klassieke slips. Of kies voor een van de must-have triangelbikini’s, side-tie tanga’s en strings. Stuk voor stuk gemaakt van gerecycled polyester. De collectie omvat ook mesh bolero’s, sarongs, tanktops en jurken, de perfecte aanvulling op je zwemoutfit voor wanneer de zon onder gaat.

Hier mag je bij onze collectie naar uitkijken:

Trendy texturen zoals strak zilver metallic, glitter limes en ruches.

Gedurfde prints, van chique zebraprints tot romantische geeltinten en suikerzoete bloemenprints. En als kers op de Monki-taart: een levendige veelkleurige swirl print.

Tijdloze monochrome tinten als fris wit, hot fuchsia, zwembadblauw en relaxed zwart.

De collectie is nu verkrijgbaar in de winkels en online.

Beelden via de oona Newsroom

MONKI.COM - Instagram: @monki - Tiktok: @monki #monki #monkistyle