Maak deze zomer een statement met de nieuwste feestcollectie, samengesteld door deze influencer

Monki x Iris Amber

Monki werkte samen met de Nederlandse influencer Iris Amber voor het cureren van onze laatste party drop met de must-have stukken voor de festiviteiten van dit seizoen.

De collectie omvat hét blauw van dit seizoen, samen met een fris aquarel bloemenpatroon dat terugkomt op jumpsuits, co-ords en jurken, aangevuld met fris, klassiek wit, een perfecte match voor Iris Amber.

“Mijn favoriet is de blauwe jurk met tule. Ik hou van alles wat puffy is, en met tule voel ik me net een prinses”, vertelt Iris. “Ik ben ook dol op de witte blazer en broek omdat die je een perfect zomergevoel geven, en je kunt ze casual maar ook gekleed dragen.”

De 28-jarige Iris Amber komt uit Den Haag. Ze startte 10 jaar geleden met bloggen en heeft momenteel haar eigen YouTube-kanaal en is ook actief op TikTok en Instagram, waar ze styling inspiratie en andere elementen uit haar leven en reizen post.

Deze samenwerking sluit aan bij de Summer of Realness-campagne van Monki waarbij de community wordt aangemoedigd om echt en authentiek te durven zijn en uit te pakken met een ultieme zomerstijl, plannen en gevoel voor humor.

“Druk jezelf uit zonder schaamte of zorgen over wat andere mensen denken. Het is niet leuk om je zorgen te moeten maken en na te denken over wat je zou moeten dragen om ‘erbij te horen’ – erbij horen is saai. Wees niet bang en laat je hart spreken, laat je innerlijke kind en je creativiteit spreken, er zijn geen grenzen!”, vertelt Iris Amber.

De gecureerde feestcollectie zal beschikbaar zijn vanaf 23 mei in de winkels en op monki.com.

Instagram: @monki | TikTok: @monki

#monki #MonkiStyle

Beelden van de Monki x Iris Amber collectie zijn te downloaden via de Monki newsroom. Voor (aan)vragen, neem contact op met Theo of Celine.

Theo Bakana

Communications manager, oona agency
Celine Beelen

oona agency

Persberichten in je mailbox

Over Monki

Monki is een doelgericht modemerk dat gelooft in sisterhood, de kracht van community en in het bijdragen aan een duurzamere mode-industrie. Monki.com levert aan 29 markten en via internationale verzending naar nog eens 64 bestemmingen wereldwijd. Meer dan 70 conceptstores bieden de Monki IRL-ervaring in 17 markten. Monki, opgericht in 2006 in Zweden, is een merk binnen de H&M-groep.

Monki H&M Hennes & Mauritz GBC AB Mäster Samuelsgatan 46A, 106 38 Stockholm

www.monki.com