Monki - Check Mates

Een klassiek patroon met een ‘technicolor’-twist

Spring uit de band met Monki’s nieuwste limited edition capsulecollectie, goed voor maximalisitische vibes.

Monki is niet aan zijn proefstuk toe als het gaat om het experimenteren met patronen en kleurencombinaties. De nieuwste must-have drop van het Zweedse modemerk bestaat uit jurken, sjaals, rokken en jassen met een klassiek ruitjespatroon in heldere, opvallende tinten. Statement pieces, maar naadloos te integreren in elke outfit die een vleugje kleur nodig heeft. Perfect om te combineren met je favoriete topje, broek en accessoires, maar evenwel als co-ord outfit. Ga nog een stap verder en creëer een unieke look door de verschillende kleurencombinaties te mixen.

@amaka.hamelijnck - @mayridts - @oliviabynature

“Deze capsulecollectie vertegenwoordigt echt het Monki-DNA: speels, gedurfd en kleurrijk. We kunnen niet wachten om de inspirerende looks van onze community te zien”, zegt Caroline Carlryd, Head of Design bij Monki.

Hoe je jouw #Monkistyle ook vormgeeft, deze memorabele ruitjes worden gegarandeerd een vaste favoriet in je garderobe, tot lang na dit seizoen.

De collectie is vanaf eind november verkrijgbaar in Monki winkels en online.

Beelden via de oona Newsroom.

MONKI.COM - Instagram: @monki - Tiktok: @monki #monki #monkistyle